ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY I REKLAMACJE

WYMIANA ODZIEŻY SZYTEJ NA ZAMÓWIENIE

Jeżeli rozmiar okazał się nietrafiony lub po namyśle stwierdzasz, że wolisz inny wzór możesz dokonać wymiany. Pamiętaj, że masz na to 14 dni, a produkt nie może nosić śladów użytkowania. Co musisz zrobić:

  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz wymiany: POBIERZ
  2. Odeślij wymieniany produkt listem poleconym lub kurierem wraz z załączonym formularzem na adres:Power Canvas sp. z o. o.
    Zabłocie 39/1
    30-701 Kraków
    Z dopiskiem „wymiana”.
  3. Nie musisz załączać paragonu. Dokumenty sprzedaży w wersji elektronicznej wysyłamy zawsze w mailu z informacją o wysyłce, dlatego posiadamy do nich dostęp.
  4. Koszt wysyłki produktu do nas ponosi Klient, zaś koszt odesłania wymienionego towaru ponosimy my.
  5. Gdy odbierzemy paczkę poinformujemy Cię mailowo o rozpoczęciu procesu wymiany.
  6. W ciągu 7-14 dni wyślemy do Ciebie przesyłkę z wymienionymi produktami na wskazany w formularzu wymiany adres.

ZWROT ODZIEŻY SZYTEJ NA ZAMÓWIENIE

Masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Jeśli więc z jakichś powodów uznasz, że jednak nie potrzebujesz naszych super koszulek możesz bez żadnych problemów dokonać zwrotu. Pamiętaj, że produkt nie może nosić śladów użytkowania i powinien posiadać oryginalne metki. Co musisz zrobić:

  1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu: POBIERZ
  2. Odeślij zwracany produkt listem poleconym lub kurierem wraz z załączonym formularzem na adres:Power Canvas sp. z o. o.
    Zabłocie 39/1
    30-701 Kraków
    Z dopiskiem „zwrot”.
  3. Nie musisz załączać paragonu. Dokumenty sprzedaży w wersji elektronicznej wysyłamy zawsze w mailu z informacją o wysyłce, dlatego posiadamy do nich dostęp.
  4. Koszty wysyłki zwracanych produktów ponosi klient.
  5. Gdy odbierzemy paczkę poinformujemy Cię mailowo o rozpoczęciu procesu zwrotu.
  6. W ciągu 14 dni dokonamy zwrotu kwoty za produkty oraz wysyłkę na wskazane w formularzu zwrotu konto bankowe.

REKLAMACJA ODZIEŻY SZYTEJ NA ZAMÓWIENIE

Robimy co w naszej mocy, żeby wszystkie produkty były dopracowane. Jeśli jednak Twój posiada wadę fabryczną, po pierwszym praniu coś się zniszczyło lub w jakikolwiek sposób jest niezgodny z umową sprzedaży zrobimy wszystko co się da aby naprawić nasz błąd. Co musisz zrobić:

  1. Na początku napisz do nas maila na adres: kontakt@powercanvas.pl. Opisz problem i najlepiej załącz zdjęcia obrazujące wadę. Może okazać się, że to wystarczy do uznania reklamacji.
  2. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji: POBIERZ
  3. Odeślij reklamowany produkt listem poleconym lub kurierem wraz z załączonym formularzem na adres:Power Canvas sp. z o. o.
    Zabłocie 39/1
    30-701 Kraków
    Z dopiskiem „reklamacja”.
  4. Nie musisz załączać paragonu. Dokumenty sprzedaży w wersji elektronicznej wysyłamy zawsze w mailu z informacją o wysyłce, dlatego posiadamy do nich dostęp.
  5. Gdy odbierzemy paczkę poinformujemy Cię mailowo o rozpoczęciu procesu reklamacji.
  6. W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamację i poinformujemy Cię o jej wyniku. Jeśli rozpatrzymy ją pozytywnie naprawimy lub wymienimy towar na nowy, a jeśli nie będziemy w stanie to zwrócimy Ci całość kosztów, łącznie z kosztami odesłania towaru do nas.

WYMIANA / ZWROT / REKLAMACJA ODZIEŻY GOTOWEJ – BUDŻETOWEJ

Jeśli chciałbyś zareklamować odzież gotową z działu https://66projekt.pl/fullprint/oferta-koszulek-budzetowych, skontaktuj się z 66projekt.pl, pod numerem telefonu +48 728 961 861 Opisz sytuację. Twój opiekuj, powie co dalej i przygotuję wszystko za Ciebie. Reklamacje rozpatrzymy w ciągu 3 dni roboczych.

Zwrotu możesz dokonać na adres:

JANUS + 66projekt.pl
Mirosław Bagrowski
Ul. Rynek Śródecki 13 
61-126 Poznań 
NIP: 7821307418